Obchodní podmínky |
Reklamační řád |
Odstoupení od smlouvy |
Doprava a termíny |
Kontakty |
Ochrana osobních údajů |
Všeobecné obchodní
podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se
vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu HOME OUTLET
umístěného na webovém rozhraní www.home-outlet.cz (dále jen „webové rozhraní“)
mezi
naší společností:
HOME OUTLET s.r.o., se sídlem Rýmařovská 434, Letňany, 199 00 Praha 9
IČ: 050 43 140
DIČ: CZ05043140
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze,
oddíl C, vložka 257015
adresa pro doručování: Rýmařovská 434, Letňany, 199 00 Praha 9
adresa provozovny (pokud se liší od sídla): Tuklatská 2105/3, Strašnice,
100 00 Praha 10
telefonní číslo: 776 888 636
kontaktní e-mail: info@home-outlet.cz, objednavky@home-outlet.cz,
reklamace@home-outlet.cz
jako prodávajícím
a vámi jako kupujícím.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Shrnutí
obsahu obchodních podmínek
Kupní smlouvou se
zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto
zboží převzít a zaplatit nám kupní cenu. Pro uzavření smlouvy je potřeba,
abyste podali objednávku a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany
(podle článku 2). Informace o cenách se nacházejí v článku 3. Možné
způsoby platby a dodání naleznete v článku 4 a 5. Informace o
možnosti odstoupení od smlouvy po převzetí zboží jsou v článku 6.
Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.
1.2. Jedná se
o spotřebitelskou smlouvu?
O spotřebitelskou
smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou
osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo
rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou
smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních
předpisů a těchto obchodních podmínek.
1.3. Čím se
řídí naše vzájemná práva a povinnosti?
V první řadě
smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:
- těmito obchodními podmínkami, které
vymezují naše vzájemná práva a povinnosti;
- Reklamačním řádem, podle kterého
budeme postupovat při reklamaci zboží;
- Zásadami ochrany osobních údajů, které
upravují ochranu vašich osobních údajů;
- podmínkami a pokyny uvedenými na
webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
- objednávkou a jejím přijetím
z naší strany,
a v otázkách
neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním
řádem, zejména následujícími právními předpisy:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště
nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje
jiný mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým
právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště
poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám pak
poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.4. Jak
vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a
dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito
obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
1.5. Co byste
ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?
V případě, že je
některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo
nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které
se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních
ustanovení.
Znění obchodních
podmínek můžeme měnit či doplňovat. Měnit či doplňovat obchodní
podmínky lze pouze písemnou formou.
Vaše práva a povinnosti
se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Znění těchto obchodních
podmínek vám zašleme spolu s přijetím objednávky z naší strany.
2. KUPNÍ SMLOUVA
2.1. Jak
uzavíráme kupní smlouvu?
Pro uzavření smlouvy je
nutné, abyste odeslali objednávku v souladu s těmito obchodními
podmínkami a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany. Upozorňujeme,
že prezentace zboží na webovém rozhraní je informativního
charakteru a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst.
2 občanského zákoníku.
2.2. Jak
podat objednávku?
Objednávku můžete podat
vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře) nebo jiným
způsobem, který dle informací na webovém rozhraní umožňujeme. Objednávka musí
obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři.
Před odesláním
objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře vám bude sdělena
rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (obsahující veškeré daně, cla a
poplatky). V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané
údaje.
Závaznou objednávku
podáte stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“, čímž se zároveň
zavazujete uhradit kupní cenu v plné výši. Údaje uvedené
v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás
bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.
2.3. Můžete
již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme
dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem. Všechny
námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny
objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka
zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6),
máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti
se smlouvou vynaložili.
2.4. Jak
zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?
O obdržení objednávky
vás budeme informovat. Informace o obdržení objednávky je zasílána
automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany.
Kupní smlouva je
uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany
na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by
k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy
převezmete objednané zboží.
2.5. Máte
možnost získat smlouvu v textové podobě?
Dokumenty tvořící
smlouvu vám budou zaslány e‑mailem nebo na vaši žádost vytištěny poštou. Při
zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící
smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím
osobám.
2.6. Jak lze
objednat montáž zboží?
Montáž zboží není součástí ceny zboží. Montáž zboží spočívá v
instalaci námi dodaného zboží v místě k tomu vámi určeném. Podrobné
podmínky montáže zboží jsou uvedeny v článku 9 těchto obchodních podmínek
a případně také na webovém rozhraní.
Máte-li zájem o montáž
zboží, zaškrtněte montáž zboží již v objednávce zboží, kterou u nás vámi
požadované zboží objednáváte, případně i následně e-mailem či telefonicky. Na
objednávku montáže zboží se použije čl. 2.2 obchodních podmínek obdobně. Cena
montáže je závislá zejména na rozsahu a typu zboží; o ceně montáže včetně
všech daní a poplatků vás budeme informovat. Na montáž zboží se použijí
přiměřeně veškerá ustanovení obchodních podmínek.
3. CENA
3.1. Může se
cena na webovém rozhraní měnit?
Pokud cena uvedená u
zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální,
neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá
vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím
přijetím z naší strany.
V případě, že na
naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na
webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám
zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost našeho právního jednání
dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.
3.2. Lze
kombinovat slevy z ceny zboží?
Případné slevy z ceny
zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno
něco jiného.
4. PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Jaké
způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete
uhradit především následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo bezhotovostně
(platební kartou) při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
- v hotovosti při převzetí
zboží v místě jeho montáže nebo v místě provozovny;
- bezhotovostně před dodáním zboží
on-line platební kartou/převodem nebo prostřednictvím platební brány;
- platba zaplacením zálohy
- první
zálohu z dohodnuté kupní ceny uhradí kupující prodávajícímu ve výši 40% celkové
kupní ceny. Uhrazením první zálohy současně potvrzuje plné znění objednávky;
- druhou
zálohu ve výši rovnající se rozdílu mezi celkovou v objednávkovém listu
sjednanou kupní cenou a již zaplacenou zálohou, uhradí kupující před expedicí
zboží, a to tak, aby byla připsána na účet prodávajícího nejpozději den před
převzetím nebo transportem zboží.
- bezhotovostně před dodáním zboží
převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení
objednávky).
Případné další způsoby
platby a případné poplatky spojené s některými způsoby platby jsou
uvedeny na webovém rozhraní.
4.2. Kdy
nastane splatnost kupní ceny?
V případě platby
v hotovosti (nebo bezhotovostně při převzetí zboží) je cena splatná při
převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě před dodáním zboží je cena splatná do
pěti dnů od přijetí objednávky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné
částky na náš bankovní účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti,
vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy.
4.3. Můžeme
požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Vezměte na vědomí, že
v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás
o uhrazení celé ceny zboží (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo
předáním.
Upozorňujeme, že pokud
zvolíte úhradu platby bezhotovostním převodem a uhradíte platbu dříve, než
z naší strany dojde k uzavření smlouvy v souladu s bodem
2.4., jedná se o zálohu na uhrazení ceny zboží. V případě, že smlouva bude
následně uzavřena, započte se záloha na cenu zboží.
Zálohu je také možné
uhradit dle bodu 4.1 těchto obchodních podmínek.
4.4. Jak
vystavujeme daňový doklad?
Souhlasem s těmito
obchodními podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením daňového dokladu
elektronickou formou.
5. DODACÍ PODMÍNKY
5.1. Jak
posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží
včetně výše nákladů na dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní
způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce.
V objednávce bude
vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy
zahrnuje.
Doba dodání zboží vždy
závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Dobu dodání
zboží externími dopravci však nemůžeme ovlivnit. V případě problémů
týkajících se doby dodání nás kontaktujte a my budeme situaci s dopravcem
řešit.
Zboží, které je skladem,
zpravidla expedujeme do dvou týdnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na
dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při
bezhotovostní platbě před dodáním zboží). V případě dopravy přepravcem či
montáže, termín dodání se může lišit o 1-3 týdny. Vezměte však, prosím,
na vědomí, že doba expedice a dodání zboží závisí rovněž na kapacitách našeho
dodavatele, proto může dojít v některých případech k průtahům
s dodáním vámi objednaného zboží.
Zboží, které není
skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle
těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno,
respektive okamžik, kdy jsme vám zboží nainstalovali na místě k tomu vámi
určeném. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato
skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za
odstoupení od smlouvy z vaší strany
Vlastnické právo ke
zboží nabýváte okamžikem zaplacení celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží
převezmete.
Některé zboží je nutné
zadat do výroby, proto je u každého zboží uvedena dodací lhůta. Níže uvádíme
seznam zboží, u kterého může být termín výroby, a tudíž dodací lhůta, až 15
týdnů.
Doornite - 8 týdnů, RAL
lakované dveře 12 týdnů, AluDoor 10 týdnů, VDoors/VascoDoors: 5-6 týdnů, Archo
hidden manufactur doors - 8 týdnů standardní rozměry, Archo - 8 týdnů, Archo
vchodové z borovice - 8 týdnů materiál borovice, 10 týdnů materiál dub,
GlassDoor - 5 týdnů, Ocelové zárubně AluDoor - 2 týdny standardní rozměry,
nestandardní (protipožární, bezpečnostní zárubně nebo jiné tloušťky zdí) - 8
týdnů, Archo dýhované z borovice 8 týdnů bez povrchové úpravy, 10 týdnů s
povrchovou úpravou, MP kování, Cobra, VDP kování - skladem u dodavatele znamená
dodání do 14 dnů, pokud chybí a je uvedeno skladem u dodavatele ale následně
upřesní dodavatel že chybí i u nich ve skladu - termín dodání 6 týdnů. Pokud se
jedná o atypickou,/nestandardní rozěmry, které se běžně nabízí například výška
dveří místo 197 bude 210, nebo budou atypicky širké, nesandardní tloušťky stěny
zárubní apod, termín se může lišit + 5-6 týdnů.
K výše uvedeným
termínům je potřeba počítat s dalšími 2 týdny, které zahrnují dopravu
dopravu k nám na sklad a poté dopravu od nás k zákazníkovi.
Není-li ve smlouvě
stanoveno jinak, dostane-li se kupující do prodlení se splněním povinnosti
převzít od prodávajícího zboží (nezajistí-li kupující převzetí zboží do 2 týdnů
od doručení písemného oznámení), má prodávající právo požadovat po kupujícím
plnou náhradu skladného dle skutečné výše, a to za každý den prodlení s
převzetím zboží počínaje prvním dnem následujícím po uplynutí 1 měsíce ode dne,
kdy byl kupující povinen převzít zboží dle smlouvy. Vedle skladného může
prodávající požadovat po kupujícím také náhradu ostatních účelně vynaložených
nákladů a škody způsobených prodávajícímu porušením povinnosti kupujícího zboží
převzít v termínu plnění dle smlouvy. V případě, kdy kupující nepřevezme zboží
ani ve lhůtě 6 měsíců od okamžiku, kdy mu k tomu vznikne dle smlouvy povinnost,
má prodávající právo takové zboží prodat dle skutečné výše (minimálně však ve
výši 100 % z ceny zboží).
5.3. Jak
postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží bez
montáže zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně
informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem
převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží. Při převzetí zboží s montáží bude provedena
společná prohlídka zboží, na jejímž základě bude sepsán předávací protokol,
ve kterém bude uveden váš souhlas s převzetím zboží nebo vaše odůvodněné
odmítnutí převzetí zboží, datum převzetí či odmítnutí zboží, soupis případných
vad zjištěných při provedené prohlídce a případný dohodnutý termín jejich
odstranění.
Okamžikem převzetí zboží
(nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se
smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu,
poškození či ztrátu zboží.
5.4. Co se
stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů
na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným
způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým
doručováním.
V případě, že zboží
bezdůvodně nepřevezmete v čase dodání dle bodu 5.2., máme nárok na
náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i
dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.
V případě zaslání
zboží na dobírku nebo při osobním odběru máme dále právo od smlouvy odstoupit.
Pokud jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží),
máme dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126
občanského zákoníku.
5.5. Budou
pořizovány fotografie nebo videa z montáže zboží?
V průběhu montáže zboží nebo po jejím skončení můžeme pořizovat obrazové,
zvukové i audiovizuální záznamy, na nichž může být zachycena podoba,
projevy, majetek či soukromé prostory vás nebo třetích osob. Tyto záznamy dále
uchováváme pro naše interní potřeby, zveřejňujeme na webovém rozhraní a
případně v propagačních materiálech pro účely propagace, nabízení a prodeje
našeho zboží. Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete
souhlas se zachycením a rozšiřováním vaší podoby a vašich soukromých prostor ve
smyslu § 84 až 86 občanského zákoníku, případně potvrzujete, že jste
souhlas získali od všech dotčených osob. Svolení je uděleno na dobu neurčitou a
můžete jej kdykoliv odvolat.
Záznamy dle předchozího
odstavce můžete také pořídit vy sami a zaslat nám je. Zasláním takovýchto
záznamů nám udílíte bezúplatnou, nevýhradní, převoditelnou, územně a
časově neomezenou licenci, případně podlicenci, k jakémukoliv
záznamu, který jste nám poskytli, který je vámi vytvořen, případně ke
kterému máte platnou licenci. Ostatní podmínky licence (včetně možností jejího
odvolání) se řídí předchozím odstavcem obdobně.
I po odvolání vašeho souhlasu či licence dle tohoto článku jsme oprávněni
záznamy uchovat po nezbytně nutnou dobu pro účely plnění smlouvy a ochrany
našich práv. Záznamy však již v takovém
případě nebudou zveřejněny na webovém rozhraní ani na jiném veřejně přístupném
místě.
5.6. Jste
povinni nám poskytnout jinou součinnost?
Jste povinni poskytnout
nám veškerou potřebnou součinnost, která je k dodání zboží a jeho případné
montáži potřebná. Zejména jste povinni nám umožnit a zajistit přístup do
prostor, kam má být zboží dodáno, jakož i tento prostor důkladně připravit
k provedení požadované montáže zboží.
Nebude-li si kupující
jistý tím, že přípravu pracoviště zvládne svépomocí, je oprávněn prodávajícího
kontaktovat.
Nebude-li pracoviště
z důvodu na vaší straně dostatečně připraveno k vámi objednané
montáži zboží, jste nám povinni (i) nahradit jak veškerou škodu nebo jinou
újmu, která nám v důsledku takového porušení vznikne, jakož i všechny
s tím související náklady, nebo (ii) jste nám povinni uhradit cenu
víceprací v souladu s článkem 9 těchto obchodních podmínek, které budeme
v důsledku vašeho porušení povinnosti na pracovišti vykonávat za účelem
montáže vámi objednaného zboží.
6. ODSTOUPENÍ
OD KUPNÍ SMLOUVY
6.1. Jak
můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete
jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne,
kdy jste vy nebo vámi určená osoba odlišná od dopravce převzal zboží; nebo
- poslední kus
zboží, objednal-li jste v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které
jsou dodávány samostatně,
- poslední
položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí,
nebo
- první dodávku
zboží, jedná-li se o pravidelnou dodávku zboží po ujednanou dobu.
Oznámení o odstoupení od
kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím
nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží na naši doručovací adresu.
Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.
Vezměte na vědomí, že od
kupní smlouvy není možné odstoupit v případě výroby zboží upraveného podle
přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Po předchozí dohodě s námi je však
možné objednávku, resp. kupní smlouvu, zrušit. Toto ustanovení není možné
aplikovat v případě, že již započala výroba objednaného zboží.
6.2. Můžete
odstoupit od smlouvy, kterou jste zároveň objednali i montáž zboží?
Souhlasem s těmito
obchodními podmínkami výslovně souhlasíte s montáží zboží před uplynutím
lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy. V tomto případě můžeme montáž
zboží provést i před uplynutím této lhůty.
Vezměte na vědomí, že
udělením souhlasu pozbýváte v souladu s § 1837 písm. a) občanského
zákoníku právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, to však pouze
v části týkající se montáže objednaného zboží na místě k tomu vámi
určeném. Nemožnosti odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce se nedotýká
vašeho práva odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží dle článku 6.1.
těchto obchodních podmínek. Pokud nechcete výše uvedený souhlas udělit,
kontaktujte nás. Vezměte však na vědomí, že v takovém případě budeme moci
montáž zboží provést nejdříve po uplynutí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
V takovém případě máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy. Pro odstoupení od smlouvy v tomto případě můžete
využít náš vzorový formulář.
6.3. Jaké má
odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy
se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena, včetně
závazků z vedlejších smluv; tím není dotčeno ustanovení bodu 6.4 a 6.5.
Byl-li vám společně se
zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva
odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět
společně s vraceným zbožím.
6.4. Jakým
způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám
vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do
jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na
dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.
K vrácenému zboží
doporučujeme přiložit:
- kopii dodacího listu a faktury (pokud
byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
- písemné vyjádření o odstoupení od
smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz.
Nepředložení některého
z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od
smlouvy dle zákonných podmínek.
Obáváte-li se toho, že
při vaší svépomocné demontáži bude zboží zničeno a/nebo poškozeno
v důsledku neodborně provedené manipulace a/nebo v důsledku
nepředvídatelných událostí, které mohou nastat při jeho vrácení nám, neváhejte
nás kontaktovat. Zboží si za sjednaný poplatek sami odborně demontujeme a
odvezeme.
V případě, že zboží
vracíte kvůli jeho vadě, provedeme demontáž vadné věci a montáž opravené nebo
nové věci anebo uhradíme náklady s tím spojené.
6.5. Kdy
dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní
prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na
vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo
prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i
nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný
než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na
dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu
dodání zboží.
Peníze vám vrátíme
stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení
od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady),
nebo způsobem, jaký budete požadovat.
Náklady spojené
s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i
v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní
cestou.
6.6. Co když
bylo vrácené zboží poškozené?
Vracíte-li nám zboží,
prosíme, abyste jej při zasílání důkladně zabalili do vhodného obalu tak, aby
nedošlo k jeho poškození či zničení.
Zboží je možné vyzkoušet
pouze v takovém rozsahu, aby bylo možné se seznámit s povahou, vlastnostmi
a funkčností zboží. Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené,
opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení
hodnoty zboží.
6.7. Kdy od
smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837
občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:
- o poskytování služeb, jestliže byly v
plném rozsahu poskytnuty, pokud byly splněny s vaším předchozím výslovným
souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a o tomto důsledku
jste byli informováni;
- o dodávce zboží, které bylo vyrobeno
podle vašich požadavků nebo přizpůsobeno pro vaši osobu – zboží na výrobu, dle
uvedených rozměrů, barvy a preferencí.
6.8 Kdy
můžeme odstoupit od kupní smlouvy nebo odmítnout přijetí objednávky?
Vyhrazujeme si právo odstoupit
od smlouvy nebo odmítnout přijetí objednávky v následujících případech:
- neobdrželi jsme od vás
kupní cenu v době splatnosti nebo jste zboží nepřevzali;
- zboží z objektivních
příčin (například zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR) není
možné za původních podmínek dodat;
- kapacita našich
provozních, skladovacích či dodacích možností byla vyčerpána a objednávku není
možné v požadovaném termínu realizovat;
- vaše chování nebo způsob
jednání vůči našim pracovníkům nebo provozovně opakovaně narušuje plynulý
provoz, například pokud opakovaně poptáváte zboží či služby bez reálného zájmu
o koupi, nebo svým jednáním znemožňujete obsloužení jiných zákazníků.
V případě, že nastala
některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy
nebo odmítnutí objednávky neprodleně informovat.
Pokud jste již zcela
nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku do pěti pracovních
dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento
účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva
z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li
spotřebitelem, § 2158 až 2174b občanského zákoníku). Ustanovení § 2106 a
2107 o právech z vadného plnění se nepoužijí. Při uplatňování práv
z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním
řádem.
8. DALŠÍ INFORMACE PRO
SPOTŘEBITELE
8.1. Jaká
oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
K prodeji zboží
jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá
jinému povolování.
8.2. Jak
vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti
vyřizujeme prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu. Stížností se následně
budeme zabývat a pokusíme se ji vyřídit bez zbytečného odkladu od jejího
obdržení. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou
obchodní inspekci.
8.3. Jaká
máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a
vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo,
máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa:
Česká obchodní inspekce Gorazdova 1969/24 120 00 Praha 2; webové
rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz;
elektronický kontakt: adr@coi.cz;
telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa:
Pod Altánem 99/103; 100 00 Praha 10 - Strašnice, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický
kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon:
+420 261 263 574) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.
Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé
uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti
týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání
subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu,
která je zřízena Evropskou komisí na adrese:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ
9.1. Jak
se můžete registrovat na webovém rozhraní?
Registrací
prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen
uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte
v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu
třetí osobou.
Informace uváděné při
registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly
použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit.
V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou
úpravu v uživatelském účtu.
9.2. K čemu
uživatelský účet slouží?
Prostřednictvím
uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a
spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy
uvedeny na webovém rozhraní.
9.3. Kdy
můžeme váš uživatelský účet zrušit?
Vezměte na vědomí, že
máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím
vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů
nebo těchto obchodních podmínek.
10. MONTÁŽ ZBOŽÍ
10.1. Kdy bude montáž zboží
provedena?
O termínu montáže vámi
objednaného zboží vás budeme kontaktovat telefonicky, e‑mailem nebo jiným
dohodnutým způsobem. Pokud jste spotřebitelem a udělili jste nám souhlas
s provedením montáže před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy
podle článku 6.2. těchto obchodních podmínek, jsme oprávněni montáž provést
před uplynutím této lhůty.
V případě
nepříznivého počasí nebo jiného zásahu vyšší moci (např. záplavy, pandemie) se
lhůta k provedení montáže prodlužuje o dobu, po kterou zásah vyšší moci
trvá.
Montáž zboží je
provedena, je-li dokončena a předána.
10.2. Na jakém místě bude
montáž zboží provedena?
Montáž zboží provedeme
výhradně na pracovišti, tj. na adrese, kterou nám v rámci objednávky
poskytnete a které bude připraveno k montáži v souladu s článkem
5.6. obchodních podmínek. Montáž provádíme pouze v rámci České
republiky, nebude-li ujednáno jinak.
10.3. Jaké činnosti jsou
zahrnuty v ceně montáže zboží?
V ceně montáže
zboží je zahrnut takový instalační materiál, který je předpokládaný pro
standardní montáž zboží na základě předchozích informací o pracovišti
poskytnutých kupujícím a zohledněných v kalkulaci ceny montáže při
uzavírání smlouvy a též materiál předpokládaný pro pracoviště připravené dle
dodaných požadavků a specifikací prodávajícím, viz článek 3.8.
Prodávající upozorňuje,
že v ceně montáže nejsou zahrnuty vícepráce a instalační materiál nad
rámec výše uvedeného. Cena dodatečného materiálu a cena případných víceprací se stanoví dle
množství dodatečného materiálu/počtu hodin víceprací, které budou nutné
k přípravě pracoviště tak, aby bylo montáž zboží ze strany prodávajícího
strany realizovat. Cena materiálu/hodinová sazba víceprací bude prodávajícím
kupujícímu sdělena na pracovišti. Celková cena za případný dodatečný
materiál/vícepráce bude mezi prodávajícím a kupujícím sjednána na pracovišti.
Nedojde-li ke shodě o její výši, je kupující povinen nahradit prodávajícímu jak
veškerou škodu nebo jinou újmu, která prodávajícímu v důsledku takového
porušení vznikne, tak i všechny s tím související náklady, a to
z důvodu nemožnosti provést objednanou montáž zboží na pracovišti vzniklé
v důsledku porušení povinností kupujícího.
V ceně montáže
zboží je zahrnuta likvidace a odvoz obalových materiálů.
10.4. Co když způsobíme na
pracovišti škodu?
Neodpovídáme vám za
škody, které vzniknou v důsledku montáže zboží na pracovišti a které
vzniknou jako důsledek běžného provádění montáže vámi objednaného zboží na
pracovišti. Takovými škodami se rozumí zejména běžné poničení trávníku, dřevin
a/nebo půdy.
10.5. Jste povinni zajistit
potřebná povolení, dokumentaci a přípravu podkladu?
10.6. Jste povinni nám
poskytnout jinou součinnost?
Jste nám povinni
poskytnout připojení ke zdroji elektrické energie, případně i jiným médiím,
která jsou nutná k provedení montáže vámi objednaného zboží.
11. RECENZE
11.1. Kdo
může přidat recenzi?
Veškeré uživatelské
recenze na webovém rozhraní jsou psány našimi skutečnými zákazníky, kterým jsme
na základě nimi utvořené objednávky dodali jimi požadované zboží.
Přidávání recenzí je
umožněno pouze po dokončení nákupu na webovém rozhraní, a to prostřednictvím
odkazu, který je zákazníkovi zaslán prostřednictvím e-mailu, případně
prostřednictvím uživatelského účtu na webovém rozhraní.
Na webovém rozhraní
mohou být rovněž zveřejňovány recenze, které byly našimi zákazníky zveřejněny
na veřejných internetových službách, zejména v rámci služeb Google, Heuréka a
Firmy.cz.
11.2. Jak
recenze ověřujeme?
Každou recenzi před
jejím zveřejněním ověřujeme. Recenzi může přidat pouze zákazník, který dokončil
nákup na webovém rozhraní.
Před převzetím a
zveřejněním recenze z výše uvedených veřejných internetových služeb na
webovém rozhraní ověřujeme, zda recenze byly sepsány našimi skutečnými
zákazníky.
Zjistíme-li, že recenze
byla vytvořena někým, kdo na webovém rozhraní nákup neuskutečnil, jsme
oprávněni takovou recenzi odstranit, případně ji nezveřejnit.
12. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ
WEBOVÉHO ROZHRANÍ
12.1. Je obsah webových stránek
chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek
umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie,
obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem
nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat,
šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu
držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné
zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
Názvy a označení
výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými
známkami příslušných vlastníků.
12.2. Odpovědnost a užívání
webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za
chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v
důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového
rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci
systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání
webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání,
jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní,
a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám
škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to
v plné výši.
Upozorňujeme vás na to,
že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění
webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2025.