Reklamační řád
Reklamační řád DřevěnéPrahy.cz
V případě, potřebujete
odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na
našich telefoních číslech či e-mailech.
Naše výrobky
předáváme zákazníkům osobně na provozovně nebo námi
sjednanou dopravou(TOPTRANS, PPL, DHL, RABEN), popř. dopravou včetně
montáže našími techniky. Při převzetí zboží, řádně zkontrolujte výrobek,
balení. Jinou přepravní službou zboží neposíláme z důvodu možného poškození
zboží. Za případné poškození jinou dopravou neneseme odpovědnost, pokud si jí
sami zjednáte.
Reklamační řád pro kupujícího –
spotřebitele
1. Tento
reklamační řád upravuje práva a povinnosti smluvních stran při reklamaci zboží,
služeb a práce a provádění záručních a pozáručních oprav. Tento reklamační řád
se vztahuje výlučně na spotřebitele, jak jej definuje ust. § 419 zákona č.
89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy na každého člověka,
který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu
svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
Reklamační řád se vztahuje na zboží, výrobky a služby (dále jen produkty)
zakoupené v e-shopu DřevěnéPrahy.cz nebo v sídle prodávajícího a jejichž
reklamace je v souladu s tímto reklamačním řádem.
2. Nárok
na uplatnění záruky:
Základní podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení dokladu o nabytí
produktu, tj. daňového dokladu (faktura, pokladní doklad). Kupující má právo
uplatnit záruku jen na produkty, které vykazují vady, vztahuje se na ně záruka
a byly zakoupeny u prodávajícího. Kupující je povinen zajistit kontrolu produkt
co nejdříve po jeho převzetí. Jestliže tak neučiní, může uplatnit nárok z vad
zjištěných při této prohlídce pouze tehdy, když prokáže, že tyto produkty měly
vady již v době převzetí těchto produktů.
Zákazník je dále povinen uplatnit reklamaci produktu, které je v záruční
době, u prodávajícího bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Neoznámí-li
zákazník vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při dostatečné péči
zjistit, reklamace nemusí být prodávajícím uznána.
3. Délka
záruky:
Prodávající poskytuje kupujícímu
spotřebiteli na produkty záruku v délce 24 měsíců. Plnění záruční doby
začíná dnem vystavení daňového dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl
produkt v záruční opravě. V případě výměny produktu za nový se případné další
reklamace uplatňují na základě původního dokladu o nabytí produktu, tj.
daňového dokladu (faktura, pokladní složenka).
Nárok na uplatnění reklamace zaniká v následujících případech:
1. U
reklamovaného zboží uplynula záruční doba přede dnem uplatnění reklamace –
záruka zanikla (běh lhůty a její prodlužování viz níže) nebo při ztrátě dokladu
o zakoupení zboží.
2. Vada
vznikla nevhodným používáním zboží.
3. Vada
vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
4. Vada
vznikla nesprávnou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním
péče o zboží, pokud je v rozporu s obecně známými postupy či s návodem.
5. Vada
vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav nebo
mechanickým nebo jiným poškozením produktu při používání za jiných podmínek,
než pro které je produkt vyroben
6. Zboží
bylo poškozeno živly.
4. Zahájení
reklamačního řízení
Reklamaci může kupující uplatnit u
prodávajícího prostřednictvím:
1. emailu: info@dreveneprahy.cz,
2. telefonicky
na telefonním čísle prodávajícího: 776 888 115,
3. nebo prostřednictvím doručovatele poštovních služeb na adresu prodávájícího – DřevěnéPrahy.cz, Tuklatská 2105/3, Praha - Strašnice 100 00
3. přiměřenou
slevou z kupní ceny, nebo
O výsledku reklamace bude zákazník informován jím zvoleným způsobem sms,
e-mailem nebo telefonicky.
6. Doporučení
prodávajícího při poškození zásilky dopravcem
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2020 a platí do vydání nového.
Reklamace se nevztahuje
na závady:
· Poškození jinou dopravou
(poškrábaný povrch, uražený roh aj.)
· Mechanické poškození
(vylomené závěsy, povrchové poškození, aj.)
· Nedodržení návodu na
ochranu (viz. "INFORMACE")
Formulář
k uplatnění reklamace(PDF) – ke stažení ZDE