Obchodní podmínky
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Odstoupení od smlouvy | Doprava a termíny | Kontakty | Ochrana osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní
podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu HOME
OUTLET umístěného na webovém rozhraní www.home-outlet.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi
naší společností:
HOME OUTLET s.r.o., se sídlem Rýmařovská
434, Letňany, 199 00 Praha 9
IČ: 050 43 140
DIČ: CZ05043140
zapsané
v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C,
vložka 257015
adresa pro doručování: Rýmařovská 434, Letňany, 199 00 Praha
9
adresa
provozovny (pokud se liší od sídla): Tuklatská 2105/3, Strašnice, 100 00 Praha
10
telefonní
číslo: 776 888 636
kontaktní
e-mail: info@home-outlet.cz,
objednavky@home-outlet.cz, reklamace@home-outlet.cz
jako
prodávajícím
a
vámi jako kupujícím.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.
Shrnutí
obsahu obchodních podmínek
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat
vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít a zaplatit
nám kupní cenu. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali objednávku a aby
došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2). Informace o cenách se nacházejí v článku 3. Možné způsoby platby a dodání naleznete
v článku 4 a 5. Informace o možnosti odstoupení od smlouvy po
převzetí zboží jsou v článku 6. Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.
1.2.
Jedná se o spotřebitelskou
smlouvu?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste
spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje
se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních
podmínek.
1.3.
Čím se řídí naše vzájemná
práva a povinnosti?
V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:
- těmito obchodními podmínkami, které vymezují
naše vzájemná práva a povinnosti;
- Reklamačním řádem, podle kterého budeme
postupovat při reklamaci zboží;
- Zásadami ochrany osobních údajů, které
upravují ochranu vašich osobních údajů;
- podmínkami a pokyny uvedenými na webovém
rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
- objednávkou a jejím přijetím z naší
strany,
a v otázkách
neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním
řádem, zejména následujícími právními předpisy:
- zákonem
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
- zákonem
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze
pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště
nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný
mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho
bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám
pak poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.4.
Jak
vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a
dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito
obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
1.5.
Co
byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?
V případě, že je některé
ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné
(nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým
smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Znění
obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.
Vaše
práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož
účinnosti vznikly. Znění těchto obchodních podmínek vám
zašleme spolu s přijetím objednávky z naší strany.
2.1.
Jak
uzavíráme kupní smlouvu?
Pro uzavření smlouvy
je nutné, abyste odeslali objednávku v souladu s těmito obchodními
podmínkami a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany. Upozorňujeme, že prezentace zboží na webovém rozhraní je informativního charakteru a
nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku.
2.2.
Jak
podat objednávku?
Objednávku můžete podat vždy
prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře) nebo jiným způsobem,
který dle informací na webovém rozhraní umožňujeme. Objednávka musí obsahovat
všechny informace předepsané ve formuláři.
Před odesláním
objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře vám bude sdělena
rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (obsahující veškeré daně, cla a
poplatky). V rámci rekapitulace
máte poslední možnost měnit zadané údaje.
Závaznou objednávku
podáte stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“, čímž se zároveň
zavazujete uhradit kupní cenu v plné výši. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné.
O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.
2.3.
Můžete
již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme dosud
nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem. Všechny
námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky
jsou možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží,
ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již
v souvislosti se smlouvou vynaložili.
2.4.
Jak
zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?
O obdržení objednávky
vás budeme informovat. Informace o
obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky
z naší strany.
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí
objednávky z naší strany na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli
v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky
nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy převezmete objednané zboží.
2.5.
Máte možnost získat smlouvu
v textové podobě?
Dokumenty tvořící
smlouvu vám budou zaslány e‑mailem nebo na vaši žádost vytištěny poštou. Při
zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící
smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím
osobám.
2.6.
Jak lze objednat
montáž zboží?
Montáž zboží není součástí ceny zboží. Montáž zboží spočívá v instalaci námi dodaného zboží
v místě k tomu vámi určeném. Podrobné podmínky montáže zboží jsou
uvedeny v článku 9 těchto obchodních podmínek a případně také na webovém rozhraní.
Máte-li zájem o montáž zboží, zaškrtněte montáž zboží již
v objednávce zboží, kterou u nás vámi požadované zboží objednáváte,
případně i následně e-mailem či telefonicky. Na objednávku montáže zboží se použije čl. 2.2 obchodních podmínek
obdobně. Cena montáže je závislá zejména na rozsahu a typu zboží; o ceně
montáže včetně všech daní a poplatků vás budeme informovat. Na montáž
zboží se použijí přiměřeně veškerá ustanovení obchodních podmínek.
3.1.
Může
se cena na webovém rozhraní měnit?
Pokud cena uvedená u
zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální,
neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá
vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a
jejím přijetím z naší strany.
V případě, že na
naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na
webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám
zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost našeho právního jednání
dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.
3.2.
Lze
kombinovat slevy z ceny zboží?
Případné slevy z ceny
zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno
něco jiného.
4.1.
Jaké
způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete
uhradit především následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo bezhotovostně (platební
kartou) při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
- v hotovosti při převzetí zboží v místě
jeho montáže nebo v místě provozovny;
- bezhotovostně před dodáním zboží on-line
platební kartou/převodem nebo prostřednictvím platební brány;
- platba zaplacením zálohy
- první zálohu z dohodnuté kupní ceny
uhradí kupující prodávajícímu ve výši 40% celkové kupní ceny. Uhrazením první
zálohy současně potvrzuje plné znění objednávky;
- druhou zálohu ve výši rovnající se
rozdílu mezi celkovou v objednávkovém listu sjednanou kupní cenou a již
zaplacenou zálohou, uhradí kupující před expedicí zboží, a to tak, aby byla
připsána na účet prodávajícího nejpozději den před převzetím nebo transportem
zboží.
- bezhotovostně před dodáním zboží převodem na
náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky).
Případné
další způsoby platby a případné poplatky spojené s některými způsoby
platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.
4.2.
Kdy nastane splatnost kupní
ceny?
V případě platby v hotovosti
(nebo bezhotovostně při převzetí zboží) je cena splatná při převzetí zboží. Při
bezhotovostní platbě před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí
objednávky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní
účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti, vyhrazujeme si právo
odstoupit od smlouvy.
4.3.
Můžeme
požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Vezměte na vědomí, že
v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás
o uhrazení celé ceny zboží (příp.
zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.
Upozorňujeme, že pokud
zvolíte úhradu platby bezhotovostním převodem a uhradíte platbu dříve, než
z naší strany dojde k uzavření smlouvy v souladu s bodem 2.4., jedná se o zálohu na uhrazení ceny zboží.
V případě, že smlouva bude následně uzavřena, započte se záloha na cenu
zboží.
Zálohu je také možné
uhradit dle bodu 4.1 těchto obchodních podmínek.
4.4.
Jak
vystavujeme daňový doklad?
Souhlasem s těmito obchodními
podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou
formou.
5.1.
Jak
posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží včetně
výše nákladů na dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob
dodání zboží můžete zvolit v objednávce.
V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na
zvolený způsob dopravy zahrnuje.
Doba dodání zboží vždy závisí na
jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Dobu dodání zboží
externími dopravci však nemůžeme ovlivnit. V případě problémů týkajících
se doby dodání nás kontaktujte a my budeme situaci s dopravcem řešit.
Zboží, které je
skladem, zpravidla expedujeme do dvou týdnů od přijetí objednávky (při zaslání
zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš
účet (při bezhotovostní platbě před dodáním zboží). V případě dopravy
přepravcem či montáže, termín dodání se může lišit o 1-3 týdny. Vezměte
však, prosím, na vědomí, že doba expedice a dodání zboží závisí rovněž na
kapacitách našeho dodavatele, proto může dojít v některých případech
k průtahům s dodáním vámi objednaného zboží.
Zboží, které není
skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle
těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno,
respektive okamžik, kdy jsme vám zboží nainstalovali na místě k tomu vámi
určeném. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato
skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za
odstoupení od smlouvy z vaší strany
Vlastnické právo ke
zboží nabýváte okamžikem zaplacení celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží
převezmete.
Některé zboží je nutné
zadat do výroby, proto je u každého zboží uvedena dodací lhůta. Níže uvádíme
seznam zboží, u kterého může být termín výroby, a tudíž dodací lhůta, až 15
týdnů.
Doornite - 8 týdnů, RAL lakované dveře 12 týdnů, AluDoor 10 týdnů, VDoors/VascoDoors: 5-6 týdnů, Archo hidden manufactur doors -
8 týdnů standardní rozměry, Archo - 8 týdnů, Archo vchodové z borovice - 8 týdnů materiál
borovice, 10 týdnů materiál dub, GlassDoor - 5 týdnů, Ocelové zárubně AluDoor - 2 týdny standardní rozměry, nestandardní (protipožární, bezpečnostní zárubně
nebo jiné tloušťky zdí) - 8 týdnů, Archo dýhované z borovice 8 týdnů bez povrchové úpravy, 10
týdnů s povrchovou úpravou, MP kování, Cobra, VDP
kování - skladem u dodavatele znamená dodání do 14 dnů, pokud chybí a je
uvedeno skladem u dodavatele ale následně upřesní dodavatel že chybí i u nich
ve skladu - termín dodání 6 týdnů. Pokud se jedná o atypickou,/nestandardní
rozěmry, které se běžně nabízí například výška dveří místo 197 bude 210, nebo
budou atypicky širké, nesandardní tloušťky stěny zárubní apod, termín se může
lišit + 5-6 týdnů.
K výše uvedeným termínům je potřeba počítat
s dalšími 2 týdny, které zahrnují dopravu dopravu k nám na sklad a
poté dopravu od nás k zákazníkovi.
Není-li ve smlouvě stanoveno jinak, dostane-li se kupující do
prodlení se splněním povinnosti převzít od prodávajícího zboží (nezajistí-li
kupující převzetí zboží do 2 týdnů od doručení písemného oznámení), má
prodávající právo požadovat po kupujícím plnou náhradu skladného dle skutečné
výše, a to za každý den prodlení s převzetím zboží počínaje prvním dnem
následujícím po uplynutí 1 měsíce ode dne, kdy byl kupující povinen převzít
zboží dle smlouvy. Vedle skladného může prodávající požadovat po kupujícím také
náhradu ostatních účelně vynaložených nákladů a škody způsobených prodávajícímu
porušením povinnosti kupujícího zboží převzít v termínu plnění dle smlouvy. V
případě, kdy kupující nepřevezme zboží ani ve lhůtě 6 měsíců od okamžiku, kdy
mu k tomu vznikne dle smlouvy povinnost, má prodávající právo takové zboží
prodat dle skutečné výše (minimálně však ve výši 100 % z ceny zboží).
5.3.
Jak
postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží bez
montáže zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte
dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít,
nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží. Při převzetí zboží
s montáží bude provedena společná prohlídka zboží, na jejímž základě
bude sepsán předávací protokol, ve kterém bude uveden váš souhlas s převzetím zboží
nebo vaše odůvodněné odmítnutí převzetí zboží, datum převzetí či odmítnutí
zboží, soupis případných vad zjištěných při provedené prohlídce a případný
dohodnutý termín jejich odstranění.
Okamžikem převzetí
zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale
v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za
nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.
5.4.
Co
se stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů
na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným
způsobem, jste povinni uhradit náklady
spojené s takovým doručováním.
V případě, že
zboží bezdůvodně nepřevezmete v čase dodání dle bodu 5.2., máme nárok
na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož
i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.
V případě zaslání
zboží na dobírku nebo při osobním odběru máme dále právo od smlouvy odstoupit. Pokud
jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží), máme dále
právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského
zákoníku.
5.5.
Budou
pořizovány fotografie nebo videa z montáže zboží?
V
průběhu montáže zboží nebo po jejím skončení můžeme pořizovat obrazové, zvukové
i audiovizuální záznamy, na nichž může být zachycena podoba, projevy,
majetek či soukromé prostory vás nebo třetích osob. Tyto záznamy dále
uchováváme pro naše interní potřeby, zveřejňujeme na webovém rozhraní a
případně v propagačních materiálech pro účely propagace, nabízení a prodeje
našeho zboží. Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete
souhlas se zachycením a rozšiřováním vaší podoby a vašich soukromých prostor ve
smyslu § 84 až 86 občanského zákoníku, případně potvrzujete, že jste souhlas získali
od všech dotčených osob. Svolení je uděleno na dobu neurčitou a můžete jej
kdykoliv odvolat.
Záznamy dle předchozího odstavce
můžete také pořídit vy sami a zaslat nám je. Zasláním takovýchto záznamů nám udílíte bezúplatnou, nevýhradní,
převoditelnou, územně a časově neomezenou licenci, případně podlicenci, k jakémukoliv záznamu, který jste nám poskytli, který je vámi
vytvořen, případně ke kterému máte platnou licenci. Ostatní podmínky licence
(včetně možností jejího odvolání) se řídí předchozím odstavcem obdobně.
I po odvolání vašeho souhlasu či licence dle
tohoto článku jsme oprávněni záznamy uchovat po nezbytně nutnou dobu pro účely
plnění smlouvy a ochrany našich práv. Záznamy však již v takovém případě nebudou
zveřejněny na webovém rozhraní ani na jiném veřejně přístupném místě.
5.6.
Jste
povinni nám poskytnout jinou součinnost?
Jste
povinni poskytnout nám veškerou potřebnou součinnost, která je k dodání
zboží a jeho případné montáži potřebná. Zejména jste povinni nám umožnit a
zajistit přístup do prostor, kam má být zboží dodáno, jakož i tento prostor
důkladně připravit k provedení požadované montáže zboží.
Nebude-li
si kupující jistý tím, že přípravu pracoviště zvládne svépomocí, je oprávněn
prodávajícího kontaktovat.
Nebude-li pracoviště z důvodu
na vaší straně dostatečně připraveno k vámi objednané montáži zboží, jste
nám povinni (i) nahradit jak veškerou škodu nebo jinou újmu, která nám
v důsledku takového porušení vznikne, jakož i všechny s tím
související náklady, nebo (ii) jste nám povinni uhradit cenu víceprací
v souladu s článkem 9 těchto obchodních podmínek, které budeme v důsledku
vašeho porušení povinnosti na pracovišti vykonávat za účelem montáže vámi
objednaného zboží.
6.
ODSTOUPENÍ
OD KUPNÍ SMLOUVY
6.1.
Jak
můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete
jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená osoba odlišná od
dopravce převzal zboží; nebo
-
poslední kus zboží, objednal-li jste
v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
-
poslední položku nebo část dodávky
zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
-
první dodávku zboží, jedná-li se o
pravidelnou dodávku zboží po ujednanou dobu.
Oznámení o odstoupení
od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím
nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží na naši doručovací adresu.
Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.
Vezměte na vědomí, že
od kupní smlouvy není možné odstoupit v případě výroby zboží upraveného
podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Po předchozí dohodě s námi
je však možné objednávku, resp. kupní smlouvu, zrušit. Toto ustanovení není
možné aplikovat v případě, že již započala výroba objednaného zboží.
6.2.
Můžete
odstoupit od smlouvy, kterou jste zároveň objednali i montáž zboží?
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami
výslovně souhlasíte s montáží zboží před uplynutím lhůty 14 dnů pro
odstoupení od smlouvy. V tomto případě můžeme montáž zboží provést i před
uplynutím této lhůty.
Vezměte na vědomí, že udělením souhlasu pozbýváte v souladu
s § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě
14 dnů, to však pouze v části týkající se montáže objednaného zboží na
místě k tomu vámi určeném. Nemožnosti odstoupení od smlouvy dle
předchozího odstavce se nedotýká vašeho práva odstoupit od kupní smlouvy
o dodávce zboží dle článku 6.1. těchto obchodních podmínek.
Pokud nechcete výše uvedený souhlas
udělit, kontaktujte nás. Vezměte však na vědomí, že v takovém případě
budeme moci montáž zboží provést nejdříve po uplynutí 14 dnů ode dne uzavření
smlouvy. V takovém případě máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů
ode dne uzavření smlouvy. Pro odstoupení od smlouvy v tomto případě
můžete využít náš vzorový formulář.
6.3.
Jaké
má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy
se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena, včetně
závazků z vedlejších smluv; tím není dotčeno ustanovení bodu 6.4 a 6.5.
Byl-li vám společně se
zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením
od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně
s vraceným zbožím.
6.4.
Jakým
způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám
vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do
jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.
K vrácenému zboží
doporučujeme přiložit:
- kopii
dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující
koupi zboží;
- písemné
vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném
způsobu vrácení peněz.
Nepředložení některého z výše
uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle
zákonných podmínek.
Obáváte-li
se toho, že při vaší svépomocné demontáži bude zboží zničeno a/nebo poškozeno
v důsledku neodborně provedené manipulace a/nebo v důsledku
nepředvídatelných událostí, které mohou nastat při jeho vrácení nám, neváhejte
nás kontaktovat. Zboží si za sjednaný poplatek sami odborně demontujeme a
odvezeme.
V případě,
že zboží vracíte kvůli jeho vadě, provedeme demontáž vadné věci a montáž
opravené nebo nové věci anebo uhradíme náklady s tím spojené.
6.5.
Kdy
dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté
peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však
na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží
nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte
i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili
jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady
na dodání zboží ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme stejným
způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od
smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem,
jaký budete požadovat.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši
adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou
povahu obvyklou poštovní cestou.
6.6.
Co
když bylo vrácené zboží poškozené?
Vracíte-li nám zboží,
prosíme, abyste jej při zasílání důkladně zabalili do vhodného obalu tak, aby
nedošlo k jeho poškození či zničení.
Zboží je možné
vyzkoušet pouze v takovém rozsahu, aby bylo možné se seznámit s povahou,
vlastnostmi a funkčností zboží. Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je
poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za
toto snížení hodnoty zboží.
6.7.
Kdy
od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s §
1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:
- o poskytování služeb, jestliže byly v plném
rozsahu poskytnuty, pokud byly splněny s vaším předchozím výslovným souhlasem
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a o tomto důsledku jste byli
informováni;
- o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle vašich
požadavků nebo přizpůsobeno pro vaši osobu – zboží na výrobu, dle uvedených
rozměrů, barvy a preferencí.
6.8.
Kdy
můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo
odstoupit od smlouvy v následujících případech:
- neobdrželi
jsme od vás kupní cenu v době splatnosti nebo jste zboží nepřevzali;
- zboží
z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel
přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat.
V případě, že nastala
některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od
smlouvy neprodleně informovat.
Pokud jste již zcela
nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku do pěti dnů od
odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel
sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění
se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174b
občanského zákoníku). Ustanovení
§ 2106 a 2107 o právech z vadného plnění se nepoužijí. Při
uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním
řádem.
8. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
8.1.
Jaká
oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
K prodeji zboží jsme
oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému
povolování.
8.2.
Jak
vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti
vyřizujeme prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu. Stížností se následně
budeme zabývat a pokusíme se ji vyřídit bez zbytečného odkladu od jejího
obdržení. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou
obchodní inspekci.
8.3.
Jaká
máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a
vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo,
máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední
inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1; webové rozhraní: www.coi.cz,
www.adr.coi.cz;
elektronický kontakt: adr@coi.cz;
telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení
českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Pod Altánem 99/103; 100 00 Praha 10 -
Strašnice, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický
kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420
261 263 574)
za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete
uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo,
které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti
týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání
subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu,
která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.
REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ
9.1.
Jak se můžete registrovat na webovém
rozhraní?
Registrací prostřednictvím
registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu
uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití
uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity
nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě
změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu
v uživatelském účtu.
9.2.
K čemu uživatelský účet slouží?
Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především
objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné
další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.
9.3.
Kdy můžeme váš uživatelský účet
zrušit?
Vezměte na vědomí, že
máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho
účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo
těchto obchodních podmínek.
10.
MONTÁŽ ZBOŽÍ
10.1. Kdy bude montáž zboží provedena?
O
termínu montáže vámi objednaného zboží vás budeme kontaktovat telefonicky, e‑mailem
nebo jiným dohodnutým způsobem. Pokud jste spotřebitelem a udělili jste nám souhlas
s provedením montáže před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy
podle článku 6.2. těchto obchodních podmínek, jsme oprávněni montáž provést
před uplynutím této lhůty.
V případě
nepříznivého počasí nebo jiného zásahu vyšší moci (např. záplavy, pandemie) se
lhůta k provedení montáže prodlužuje o dobu, po kterou zásah vyšší moci
trvá.
Montáž
zboží je provedena, je-li dokončena a předána.
10.2. Na jakém místě bude montáž zboží
provedena?
Montáž
zboží provedeme výhradně na pracovišti, tj. na adrese, kterou nám v rámci
objednávky poskytnete a které bude připraveno k montáži v souladu
s článkem 5.6. obchodních podmínek. Montáž provádíme
pouze v rámci České republiky, nebude-li ujednáno jinak.
10.3. Jaké činnosti jsou zahrnuty
v ceně montáže zboží?
V ceně
montáže zboží je zahrnut takový instalační materiál, který je předpokládaný pro
standardní montáž zboží na základě předchozích informací o pracovišti
poskytnutých kupujícím a zohledněných v kalkulaci ceny montáže při
uzavírání smlouvy a též materiál předpokládaný pro pracoviště připravené dle
dodaných požadavků a specifikací prodávajícím, viz článek 3.8.
Prodávající
upozorňuje, že v ceně montáže nejsou zahrnuty vícepráce a instalační
materiál nad rámec výše uvedeného. Cena dodatečného materiálu a cena případných víceprací se
stanoví dle množství dodatečného materiálu/počtu hodin víceprací, které budou
nutné k přípravě pracoviště tak, aby bylo montáž zboží ze strany
prodávajícího strany realizovat. Cena materiálu/hodinová sazba víceprací bude
prodávajícím kupujícímu sdělena na pracovišti. Celková cena za případný
dodatečný materiál/vícepráce bude mezi prodávajícím a kupujícím sjednána na
pracovišti. Nedojde-li ke shodě o její výši, je kupující povinen nahradit
prodávajícímu jak veškerou škodu nebo jinou újmu, která prodávajícímu
v důsledku takového porušení vznikne, tak i všechny s tím související
náklady, a to z důvodu nemožnosti provést objednanou montáž zboží na
pracovišti vzniklé v důsledku porušení povinností kupujícího.
V ceně
montáže zboží je zahrnuta likvidace a odvoz obalových materiálů.
10.4. Co když způsobíme na pracovišti
škodu?
Neodpovídáme
vám za škody, které vzniknou v důsledku montáže zboží na pracovišti
a které vzniknou jako důsledek běžného provádění montáže vámi objednaného
zboží na pracovišti. Takovými škodami se rozumí zejména běžné poničení
trávníku, dřevin a/nebo půdy.
10.5. Jste povinni zajistit potřebná
povolení, dokumentaci a přípravu podkladu?
10.6. Jste povinni nám poskytnout jinou
součinnost?
Jste nám povinni poskytnout
připojení ke zdroji elektrické energie, případně i jiným médiím, která jsou
nutná k provedení montáže vámi objednaného zboží.
11.
RECENZE
11.1.
Kdo může přidat recenzi?
Veškeré uživatelské recenze na webovém rozhraní jsou psány našimi
skutečnými zákazníky, kterým jsme na základě nimi utvořené objednávky dodali
jimi požadované zboží.
Přidávání recenzí je umožněno pouze po dokončení nákupu na
webovém rozhraní, a to prostřednictvím odkazu, který je zákazníkovi zaslán
prostřednictvím e-mailu, případně prostřednictvím uživatelského účtu na webovém
rozhraní.
Na webovém rozhraní mohou být rovněž zveřejňovány recenze,
které byly našimi zákazníky zveřejněny na veřejných internetových službách,
zejména v rámci služeb Google, Heuréka a Firmy.cz.
11.2.
Jak recenze ověřujeme?
Každou recenzi před jejím zveřejněním ověřujeme. Recenzi může
přidat pouze zákazník, který dokončil nákup na webovém rozhraní.
Před převzetím a zveřejněním recenze z výše uvedených veřejných
internetových služeb na webovém rozhraní ověřujeme, zda recenze byly sepsány
našimi skutečnými zákazníky.
Zjistíme-li, že recenze byla vytvořena někým, kdo na webovém
rozhraní nákup neuskutečnil, jsme oprávněni takovou recenzi odstranit, případně
ji nezveřejnit.
12. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST
A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ
12.1.
Je
obsah webových stránek chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek
umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie,
obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo
právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli
účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je
zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na
webovém rozhraní.
Názvy a označení
výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými
známkami příslušných vlastníků.
12.2. Odpovědnost
a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při
využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci
systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání
webového rozhraní dopustíte
jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit,
pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli
náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším
jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na
webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové
stránky třetích subjektů.
Tyto
obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2023.
Přihlašte se k odběru a buďte na dosah ohledně akcí a novinek!